Serviciile noastre de suport sunt proiectate pentru acei clienți care nu dețin un expert angajat pe poziția de suport IT, sau pentru cei care doresc să completeze echipele lor existente. Mai presus de toate, recunoaștem că sprijinul acordat oamenilor este la fel de important ca și administrarea și gestionarea echipamentelor.

Având o structură organizațională de tip matrice de competențe, privim în mod constant orice intervenție la fața locului ca o proiecție de cunoștințe. Scopul nostru nu este doar acela de a furniza o soluție rapidă, ci mai ales de a furniza soluția optimă / corectă. Ne angajăm să oferim un timp de răspuns rapid. Formal, timpul maxim de răspuns în cazul intervențiilor la fața locului este de 3 ore*.

Serviciile suport oferite de RODAX Management includ administrarea zilnică a echipamentelor IT&C, furnizarea unor recomandări pe termen lung privind probleme business cu caracter IT, prevenție proactivă în ceea ce privește apariția unor probleme si livrarea de servicii cu valoare excepțională.

Furnizăm servicii de suport de calitate, bazate pe competențele și experiența noastră:

  • Toate apelurile sunt preluate de către ingineri calificați (Service Desk)
  • Aplicația CRM de care dispunem pune la dispoziția fiecărui inginer toate informațiile necesare pentru soluționarea problemelor clientului
  • Ne asigurăm că fiecare sarcină este alocată, în funcție de natura ei, inginerului potrivit
  • Ne concentrăm pe satisfacția clientului, nu doar pe tehnologie
  • Oferim o gamă flexibilă de servicii, adaptate exact nevoilor dumneavoastră de afaceri
  • Ne străduim să oferim clienților noștri valoare la prețuri competitive
  • Vă punem la dispoziție servicii de infrastructură de calitate ridicată:
  • Integrăm o gamă largă de servicii complementare și parteneri, pentru a satisface toate cerințele afacerilor dinamice

* București și zona metropolitană

Oferim o gamă flexibilă de servicii, adaptate exact nevoilor dumneavoastră de afaceri.

Unii clienți optează pentru un contract All Inclusive, pe baza unei taxe lunare fixe. Alții aleg contracte cu costuri variabile, unde taxele variază în funcție de cerere și întrebuințare, fiind servicii oferite la cerere.

O parte dintre clienții noștri aleg să ne contracteze pentru a-și completa propria echipă IT in-house, prin intermediul modelului nostru de servicii complementare.

Dincolo de aceasta, clauzele contractuale pot fi adaptate în mod individual, pentru a satisface cerințele și specificul organizațional ale clienților.

Unii clienți optează pentru vizite regulate la fața locului, incluse în abonamentul lunar (mentenanță preventivă). Alți clienți preferă o abordare bazată pe timpul de lucru și materialele folosite (time-and-material).

Unii clienți, care beneficiază de propria lor echipă IT, folosesc RODAX Management pentru a oferi o primă linie de suport utilizatorului, escaladând apelurile unei echipe interne, gândită să trateze probleme care nu pot fi rezolvate printr-un apel inițial.

Cu alte cuvinte, oferim servicii flexibile.

Vă punem la dispoziție servicii de infrastructură de calitate ridicată:

RODAX Management deține atât specialiștii, cât și tehnologia necesară pentru a vă asigura că infrastructura de care dispuneți constituie un bun pe care vă puteți baza afacerea. Infrastructura IT este cadrul care permite funcționarea organizației dumneavoastră.

Fie că afacerea dumneavoastră este concentrată într-o singură zonă de activitate, fie că include mai multe domenii de activitate, ea este dependentă de tehnologie. Foarte puține sunt activitățile care se pot desfășura fără ajutorul unei infrastructuri IT funcționale.

Oferim o combinație de monitorizare preventivă, monitorizare reactivă și o soluționare rapidă a problemelor apărute. Pe lângă serviciile de proiectare, realizare, implementare si administrare a rețelelor, suportăm și gestionăm probleme și nevoi legate de conectivitate, securitate și servicii de acces la distanță.

Vă puteți baza pe noi atât pentru a vă menține în stare de funcționare infrastructura, cât și pentru rezolvarea rapidă și eficientă a problemelor apărute:

  • Avem o echipă de ingineri competenți și bine pregătiți, cu expertiză într-o gamă largă de tehnologii.
  • Avem o experiență bogată în gestionarea și operarea platformelor Microsoft® și open-source, indiferent dacă acestea rulează pe un singur server sau în medii redundante, cu valabilitate mare.
  • Ca parte a activității noastre, privim dincolo de incidente individuale, căutând oportunități să prevenim repetarea acestora.
  • Punem la dispoziția clienților rapoarte de activitate clare și transparente, cu privire la toate aspectele muncii noastre. Printre acestea se numără raportarea timpului de muncă alocat rezolvării problemelor.
This website uses cookies. By continuing to browse this site you are agreeing to our use of cookies. For complete information, please visit the Cookie Policy section of our website.