HAAS & SAAS
Hardware-ul ca Serviciu (cunoscut sub numele de HAAS), reprezintă o soluție completă sub formă de serviciu plătibil lunar, care poate include orice este necesar din punct de vedere tehnologic pentru infrastructura de voce-date a unei organizații.
Acest lucru include servere, desktop-uri, notebook-uri, componente de infrastructură, de licențiere și multe altele, toate într-o soluție pe bază de abonament lunar, fără costuri în avans.
Software-ul ca serviciu (SAAS) este un model de livrare de software în care software-ul și datele asociate sunt găzduite la nivel centralizat (de regulă Internet/Cloud), acestea putând fi accesate de către utilizatori via Internet.
SAAS a devenit un model obișnuit de livrare pentru majoritatea aplicațiilor de afaceri, inclusiv de contabilitate, colaborare, Customer Relationship Management (CRM), Enterprise Resource Planning (ERP), facturare, Managementul Resurselor Umane (MRU), Content Management (CM) și Management Service Desk.
RODAX Management a combinat termenii de mai sus împreună cu "Infrastructura ca un serviciu" (IAAS) și "Platforma ca un serviciu" (PAAS), rezultând ceea ce noi numim "Soluție ca un serviciu".
Astfel, oferim o soluție completă, la cheie pentru client - integrare de infrastructură, echipamente și software - ca serviciu. Evitând costurile, de obicei ridicate (investițiile IT&C pot ajunge la cifre însemnate), clienții au posibilitatea de a plăti un cost lunar, care acoperă atât componentele hardware și software, cât și serviciile suport de administrare, întreținere și help-desk.
Detalii HAAS & SAAS:
- Clientul beneficiază în permanență de actualizări
- Clientul nu are costuri inițiale
- Oferim soluții de finanțare
- Facilităm reînnoirea echipamentelor
- Oferim soluții accesibile și raport optim cost/eficiență
- Cheltuielile cu achizițiile de echipamente nu mai afectează CAPEX ci se situează integral în OPEX
- Echipamentele devin componentă a serviciilor oferite
- Echipamentele sunt înlocuite la fiecare 24 sau 36 de luni, în vederea menținerii unui nivel ridicat al calității serviciilor
- Pentru o mai bună responsabilitate de mediu, echipamentele sunt înlocuite la fiecare ciclu de 2-3 ani cu versiuni cu amprenta de mediu mai redusă
- Eliminarea echipamentelor uzate nu mai revine în sarcina utilizatorului. Asigurăm clienților noștri posibilitatea de a beneficia de metode de reciclare corespunzătoare
- Avantajele pot fi extinse/extrapolate și în ceea ce privește soluțiile și platformele software